1.

שולחים הודעה

שולחים הודעה ומבררים אם יש בכלל קייס

אם יש - ממשיכים בתהליך ואני מסביר לכם בדיוק מה עושים.

אם אין קייס - אין תשלום. לא לכם ולא לי, שלום ולהתראות רק בשמחות.

2.

מגישים תביעה

מגישים תביעה
ומתחילים לעבוד

לא להיבהל, זה לא כזה מפחיד. מכאן אני מתחיל לעבוד בשבילכם.

לא משנה מה הסיפור שלך, כבר היו לי כאלה, והרבה.

3.

מקבלים כסף

מקבלים כסף
ככה? ככה.

אמרתי לכם שיש קייס.

אגב, אתם משלמים לי רק אחרי שניצחנו וקיבלתם כסף. זה ברור, כן?

איך זה עובד?

1.

שולחים הודעה ומבררים אם יש בכלל קייס
אם יש - ממשיכים בתהליך ואני מסביר לכם בדיוק מה עושים.

אם אין קייס - אין תשלום. לא לכם ולא לי, שלום ולהתראות רק בשמחות.

2.

מגישים תביעה ומתחילים לעבוד
לא להיבהל, זה לא כזה מפחיד. מכאן אני מתחיל לעבוד בשבילכם.לא משנה מה הסיפור שלך, כבר היו לי כאלה, והרבה.

3.

מקבלי כסף. ככה? ככה.
אמרתי לכם שיש קייס.אגב, אתם משלמים לי רק אחרי שניצחנו וקיבלתם כסף. זה ברור, כן?

המערכת האוטומטית שחוסכת לכם המון המון זמן

או בקיצור:

rot-law

אם בשנים האחרונות עברתם תאונת דרכים ואתם מעוניינים להשיג פיצוי מחברת הביטוח עבור הנזק הגופני שנגרם לכם, הגעתם למקום הנכון.

כאן תוכלו לנהל את את התביעה נגד חברת הביטוח בתהליך דיגיטלי מקצה לקצה, למקסם את הפיצוי שמגיע לכם ולקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלכם תוך זמן קצר.

המערכת האוטומטית שחוסכת לכם המון המון זמן

או בקיצור:

rot-law

אם בשנים האחרונות עברתם תאונת דרכים ואתם מעוניינים להשיג פיצוי מחברת הביטוח עבור הנזק הגופני שנגרם לכם, הגעתם למקום הנכון.

כאן תוכלו לנהל את את התביעה נגד חברת הביטוח בתהליך דיגיטלי מקצה לקצה, למקסם את הפיצוי שמגיע לכם ולקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלכם תוך זמן קצר.

למי השירות מיועד

בשלב זה התהליך מיועד למי שעברו תאונת דרכים, קיבלו טיפול רפואי והנזק שנגרם להם כתוצאה מהתאונה עבר לחלוטין.
בהמשך השירות יורחב גם למי שעדיין סובלים מכאבים או ממגבלות כתוצאה מהתאונה.

סכום הפיצוי

במסגרת השירות ניתן לקבל פיצוי מהיר החל מסכום של 2,000₪ ועד כמה עשרות אלפי שקלים.

איך זה עובד

כל מה שצריך זה לענות על כמה שאלות קצרות ולצרף את המסמכים הדרושים (אפשר לצרף קובץ או להעלות מהטלפון הנייד).
מייד לאחר מכן נגיש בשמכם את התביעה לחברת הביטוח ונשקף לכם כל שלב בתהליך ניהול התיק, עד לקבלת הפיצוי ישירות לחשבון הבנק שלכם.

אנחנו כאן בשבילכם

בנינו עבורכם שירות מתקדם המאפשר לנהל את התביעה בתהליך דיגיטלי לחלוטין. ועדיין, חשוב לנו שתדעו שצוות המשרד זמין לכם בכל שלב של התהליך במגוון ערוצים. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ועניין.

איך זה עובד?

שלב 1: פנייה ראשונית

לאחר השיחה הראשונה, הצוות המשפטי שלנו יבחן את הפרטים ויעריך האם יש לכם "קייס". אם נמצא שיש לכם קייס טוב, ובסבירות גבוהה נוכל להשיג עבורכם פיצוי נסביר לכם על השלבים הבאים ומה צפוי לקרות.

אם עברתם תאונת דרכים, קיבלתם טיפול רפואי והנזק שנגרם לכם כתוצאה מהתאונה עבר לחלוטין, קיימת דרך מהירה ופשוטה במערכת האוטומטית שלנו לחצו כאן ←

שלב 2: הערכת התיק

לאחר השיחה הראשונה, הצוות המשפטי שלנו יבחן את הפרטים ויעריך האם יש לכם "קייס". אם נמצא שיש לכם קייס טוב, ובסבירות גבוהה נוכל להשיג עבורכם פיצוי נסביר לכם על השלבים הבאים ומה צפוי לקרות.

שלב 3: קבלת התיק למשרד

לאחר קבלת המסמכים, נתחיל במעקב רפואי ובבניית תיק התביעה. נדאג לאסוף את כל הראיות הדרושות, לפנות לגורמים רלוונטיים ולהכין את כל הנדרש להגשת תביעה ולהשיג עבורכם את הפיצוי.

שלב 5: משא ומתן או המשך הליך משפטי

בהתאם למצב התיק, נתחיל במשא ומתן עם הצד השני על מנת להגיע להסדר פשרה או, אם יש צורך, נמשיך להליך משפטי כדי להבטיח שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם.
נתנאל רוט וצוות המשרד שלו עומדים לרשותכם לכל שאלה וצורך, מתחילת התהליך ועד לסיומו, תוך שמירה על קשר קרוב ומקצועי עם הלקוח בדרך הנוחה עבורכם.
שתפו אותנו בכל שאלה, דברו איתנו, אנחנו כאן בשבילכם.
או השאירו פרטים ונחזור אליכם