מדיניות הגנת הפרטיות - מערכת Convi
מבוא
מדיניות זו הינה מדיניות הגנת הפרטיות של משרד עורכי דין נתנאל רוט (להלן: "המשרד") וחברת נתנאל רוט אחזקות בע"מ בע"מ (להלן: "ספק המערכת"), המספקים מידע אודות המידע הנאסף באמצעות מערכת Convi (להלן: "המערכת") והשימוש שעושים המשרד וספק המערכת במידע הנמסר להם והנאסף על ידם באמצעות האתר, האפליקציה, טלפונית או בכל דרך אחרת (להלן: "המדיניות").
המשרד וספק המערכת מכבדים את פרטיות לקוחותיהם ופועלים בכל עת על מנת להגן על המידע. הגנה על המידע כאמור, מתבצעת באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, וכן באמצעות מתן הנחיות עבודה שוטפות לעובדי המשרד וספק המערכת המורשים לעשות שימוש במאגר, הכל כמפורט במדיניות זו.
המשרד וספק המערכת אוספים ומעבדים במערכות המידע שלהם מידע הדרוש להם על מנת לספק ללקוחות את השירות אותו רכשו, תוך הגנה על אינטרסים לגיטימיים, והכל בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 (להלן: "החוק"), תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז-2017, וכן הוראות דין ורגולציה החלות על המשרד וספק המערכת מכוח היותו משרד עורכי דין, לרבות חוק לשכת עורכי הדין וכללי האתיקה המקצועית.
ככלל, לא חלה על לקוחות המשרד חובה חוקית כלשהי למסור המידע, אולם אי מסירת המידע תאיין את יכולתם של המשרד וספק המערכת לספק את השירותים המוצעים על ידם.
הגדרות
"בעל השליטה במאגר המידע" – המשרד, אשר קובע את מטרות עיבוד המידע האישי וזאת בכפוף להוראות החוק לקביעה מיהו בעל שליטה במאגר המידע.
– "מחזיק במאגר המידע" – ספק המערכת, המעבד מידע עבור המשרד
– "מידע אישי" – מידע על אישיותו של אדם מזוהה או הניתן לזיהוי
– "מידע בעל רגישות מיוחדת" – מידע על מצב בריאות פיזי או נפשי, מידע כלכלי, דעות ואמונות, עבר פלילי
– "מערכות בינה מלאכותית" – טכנולוגיות AI המשולבות במערכת לצורך ניתוח, עיבוד והפקת תובנות מהמידע
איסוף מידע אישי: א. שלבי איסוף המידע. המשרד וספק המערכת אוספים מידע רלוונטי בארבעה שלבים עיקריים: (1) שלב ההרשמה למערכת והקמת פרופיל משתמש ו/או התייעצות בכל דרך תקשורת ו/או הרשמה אישית במסגרתו נאסף מידע מזהה ופרטי התקשרות, לרבות: שם מלא, מספר תעודת זיהוי וצילום תעודת זיהוי (כולל ספח), כתובת מגורים ומען חלופי, כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון, תאריך לידה, מצב משפחתי (2) שלב פתיחת תיק ו/או וניהול התביעה ו/או שירות הניתן למשתמש עבור צד ג': במסגרתו נאסף מידע הנדרש לצורך ניהול התביעה ו/או הפקת תובנות , כגון: מידע רפואי מפורט (מצב רפואי, פציעות, נכויות, מחלות רקע, טיפולים, תרופות, ניתוחים, אשפוזים), מידע על הרגלים אישיים (עישון, תזונה, פעילות גופנית), היסטוריית תאונות דרכים ותביעות קודמות, הרגלי נהיגה ופרטי רישיון נהיגה, צילומים ותיעוד חזותי של נזקים, מידע תעסוקתי ונתוני שכר, פרטי פוליסות ביטוח, מסמכים רפואיים, משפטיים וביטוחיים
(3) שלב ניהול התיק השוטף ו/או התייעצות נוספת ו/או הפקדת דוחות עבור צדדי ג' ו/או משתמשים
במסגרתו נאסף מידע נוסף כגון: התכתבויות עם גורמים שונים, עדכוני סטטוס רפואי, מסמכים נוספים הנדרשים לתביעה, מידע הכלול בתשובות שניתנו לצורך זיהוי ואבטחה
(4) שלב סיום התיק וקבלת פיצויים: במסגרתו נאסף מידע פיננסי לצורך העברת כספים, פרטי חשבון בנק\ אישורים על ניכוי מס, מסמכי סיום תביעה
ב. מידע נוסף שנאסף באופן אוטומטי
בנוסף למידע האישי שאתה עשוי למסור לנו, המשרד וספק המערכת אוספים סוגים מסוימים של מידע נוסף באופן אוטומטי כאשר אתה מבקר או משתמש במערכת. מידע זה אינו חושף את זהותך הספציפית (כמו שמך או פרטי הקשר שלך) אלא עשוי לכלול: סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה מכשיר הקצה בו אתה משתמש, הפניות (referrals) ומיקום כללי, הרגלי גלישה והיסטוריית גלישה במערכת, תיעוד בדבר כל פעולה המבוצעת על ידך במערכת, כתובת IP, זמני כניסה ומשך שהייה, מידע זה נחוץ בעיקר לשמירה על אבטחתה ותפעולה של המערכת, ולמטרות ניתוח סטטיסטי, אנליטי, ודיווחים פנימיים שלנו.
ג. מידע ממקורות חיצוניים
המשרד וספק המערכת עושים שימוש במידע הזמין לשימושם על-פי דין, כגון מידע ממאגרי מידע של המדינה, מאגרי מידע של חברות ביטוח, ומידע אודות התקשרות קודמת עם גורמים רלוונטיים אחרים.
ג. מידע על קטינים ופסולי דין
ככל שהתביעות מנוהלות בשם או עבור קטין או פסול דין, יידרש האפוטרופוס החוקי למסור את כל המידע הרלוונטי ביחס לקטין/פסול הדין, וכן מסמכים המאשרים את סמכותו לפעול בשמם.
ככל שנעשה שימוש במערכות עילות משפטיות לעיבוד מידע
המשרד וספק המערכת מעבדים את המידע האישי שלך למטרות המפורטות במדיניות זו מתוך הסתמכות על: הסכמתך – הסכמה שניתנה על ידך למדיניות זו, מטרה חוזית – לצורך התקשרות בהסכם לקבלת שירותים משפטיים ו/או שירותי יצירת תוכן ו/או הפקת תובנות ו/או בקשה לעיבוד מידע באמצעים טכנולוגיים ו/או בינה מלאכותית ו/או ולגביית שכר טרחה, אינטרסים עסקיים לגיטימיים – לצורך תפעול וניהול יעיל של השירותים סיבות משפטיות- מילוי חובות משפטיות ואתיות, לרבות חובות מכוח דיני לשכת עורכי הדין
עילות העיבוד הספציפיות לכל מטרה מפורטות בסעיף "מטרות השימוש במידע" להלן.
אופני איסוף המידע: איסוף המידע מלקוחות המשרד נעשה במספר דרכים:
- מסירת מידע באמצעות המערכת- טפסים מקוונים, העלאת מסמכים, מילוי שאלונים
- מסירת מידע באמצעות האפליקציות – הזנת נתונים, צילום מסמכים, מעקב אחר סטטוס
- שיחות טלפוניות מוקלטות – שיחות עם נציגי המשרד ומוקד השירות
- תקשורת דיגיטלית – התכתבויות באמצעות: דואר אלקטרוני' WhatsApp ואפליקציות מסרים אחרות, רשתות חברתיות (Facebook, Instagram וכו'), צ'אט באתר או באפליקציה
- קבלת מסמכים – באמצעות דואר אלקטרוני, פקס, דואר רגיל או מסירה פיזית
- ממשקי API וחיבורים לצדדים שלישיים – בהסכמת המשתמש, לצורך קבלת מידע רלוונטי
כל תקשורת דיגיטלית עם המשרד (כולל WhatsApp ורשתות חברתיות) עשויה להישמר ולהיות מתועדת לצורך מתן השירות, בקרת איכות ותיעוד משפטי. איסוף המידע יכול להתבצע ישירות מול הלקוח או מי שפועל מטעמו כדין (סוכן ביטוח, עורך דין, אפוטרופוס, מיופה כוח).
מטרות השימוש במידע: מטרות השימוש במידע כוללות, בין היתר, את המטרות הבאות:
- ניהול וטיפול בתביעות – פתיחת תיק, ניהול התביעה, תקשורת עם חברות ביטוח, הכנת מסמכים משפטיים
- מתן שירות משפטי – ייעוץ משפטי, ייצוג בהליכים, הכנת חוות דעת מומחים
- תקשורת עם לקוחות – עדכונים על סטטוס התיק, בקשות למידע נוסף, תיאום פגישות
- שיפור השירות – ניתוח דפוסי שימוש, זיהוי בעיות, פיתוח תכונות חדשות
- אימון מערכות בינה מלאכותית – שימוש במידע לשיפור יכולות המערכת
- ציות לדרישות חוקיות – עמידה בדרישות רגולטוריות, דיווחים לרשויות
- אבטחת מידע ומניעת הונאות- זיהוי ניסיונות פריצה, אימות זהות משתמשים
- ניתוחים סטטיסטיים- הפקת דוחות, ניתוח מגמות, שיפור תהליכים
- גבייה וניהול פיננסי – חיוב שכר טרחה, העברת כספי פיצויים
- שיווק ופרסום- בהתאם להסכמת הלקוח ובכפוף לחוק התקשורת
- הגנה על זכויות משפטיות – של המשרד, ספק המערכת ולקוחותיהם
- ניהול סיכונים – זיהוי וניהול סיכונים תפעוליים ומשפטיים
- שמירת רשומות- תיעוד וארכוב בהתאם לדרישות החוק
העברת מידע לצדדים שלישיים
א. עקרונות כלליים
המשרד וספק המערכת לא יעבירו לצדדים שלישיים את המידע האישי שנאסף אלא במקרים הבאים, בכפוף לכל דין, ובמינימום הדרוש בנסיבות העניין:
- בהסכמה מפורשת – קבלת הסכמתך הספציפית להעברת המידע שניתםן כחלק מהסכמה למדיניות השימוש ותנאי הפרטיות
- לצורך מתן השירות – העברה לגורמים הנדרשים לטיפול בתביעה (מומחים רפואיים, שמאים, חוקרים)
- לספקי שירות – ספקי טכנולוגיה, אחסון ענן, שירותי תקשורת, בכפוף להסכמי סודיות
- במקרה של הפרת חוק – אם תבוצע פעולה בניגוד לדין או לתנאי השימוש
- בהליכים משפטיים – במקרה של מחלוקת, תביעה או דרישה משפטית
- למניעת נזק – כאשר נדרש למנוע נזק גוף או רכוש
- בעסקאות תאגידיות- במקרה של מיזוג, רכישה או מכירת נכסים
- על פי דין- בתגובה לצו שיפוטי, דרישת רשות מוסמכת או חובה חוקית
ב. העברת מידע רפואי מידע רפואי יועבר אך ורק:בהסכמה מפורשת שלך שניתנת כחלק מהסכמה לתנאי המדיניות פרטיות ו/או תנאי השימוש, כנדרש לצורך הטיפול בתביעה, על פי צו שיפוטי או דרישת דין למניעת סכנה חמורה לחיים או לבריאות
ג. העברת מידע למערכות בינה מלאכותית: המשרד וספק המערכת משתמשים במערכות בינה מלאכותית מתקדמות. בהקשר זה:
מידע אישי מזהה לא יועבר למערכות AI חיצוניות ללא הסכמה מפורשת שניתנה מראש בעת אישור מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש, נעשה שימוש בטכניקות מתקדמות להגנת פרטיות בעת עיבוד AI, הלקוח רשאי להתנגד לשימוש במידע שלו לצורכי AI. שימוש במידע לצורך אימון מערכות בינה מלאכותית המשרד וספק המערכת רשאים להשתמש במידע לצורך שיפור, עיבוד, הפקה, יצירה, אימון מערכות הבינה המלאכותית, בכפוף לתנאים הבאים: הקפדה על עקרון מזעור הנתונים, אי שימוש במידע רפואי רגיש לאימון ללא הסכמה ספציפית
סודיות, אבטחת מידע והצפנה
א. התחייבות לסודיות
המשרד וספק המערכת מתחייבים לשמור על סודיות המידע האישי שברשותם. כל העוסק מטעמם עליו לחתום על הסכמי סודיות.
ב. אמצעי אבטחה טכנולוגיים
יישום אמצעי אבטחה מתקדמים בהתאם לתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), כולל: הצפנת מידע בתעבורה, ניהול הרשאות גישה מבוסס תפקידים, חומות אש ומערכות זיהוי חדירות, גיבויים תקופתיים ותוכנית התאוששות מאסון, ביקורות אבטחה תקופתיות וטסטי חדירה, מעקב אחר גישות למידע רגיש
הפרדה לוגית בין נתוני לקוחות שונים
ד. מגבלות אבטחה
בעוד שמערכות ונהלי האבטחה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית, אין בהם ביטחון מוחלט
לכן:
המשרד וספק המערכת אינם מתחייבים שהמערכת תהיה חסינה באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית
על ידי שימוש במערכת הנך מאשר כי הנך מודע למגבלות אלו ומסכים לשימוש במערכת
לא תהיה לך כל תלונה כלפי המשרד ו/או מי מטעמו ו /או ספק המערכת במידה ומידע יועבר לצד ג' בעקבות פריצה, התקפה על השרתים, פרצת אבטחה או תקלה טכנית.
המשרד וספר המערכת לא שומרים את המידע בכל אינטרקציה בממשקים ועל המשתמש לדאוג לשמירת הנתונים באופן אישי ו/או המסמכים שעובדו ו/או הופקו.
"עוגיות" (Cookies) וטכנולוגיות מעקב א. שימוש בעוגיות: המערכת משתמשת בעוגיות לצורך:
שמירת העדפות משתמש אבטחת החיבור למערכת, ניתוח שימוש ושיפור חווית המשתמש, זכירת פרטי התחברות (באישור המשתמש)
ב. סוגי עוגיות: עוגיות הכרחיות – נדרשות לתפקוד המערכת, עוגיות ביצועים- לניתוח ושיפור הביצועים, עוגיות פונקציונליות- לשמירת העדפות, עוגיות פרסום – להצגת תוכן רלוונטי (בהסכמה)
ג. ניהול עוגיות
באפשרותך לנהל את העדפות העוגיות דרך הגדרות הדפדפן.
Google Analytics ושירותי צד שלישי
א. Google Analytics
המערכת עושה שימוש ב-Google Analytics כדי לאסוף מידע אודות השימוש בה. Google Analytics אוסף מידע כגון:
– התדירות שבה משתמשים מבקרים במערכת
– אילו דפים הם מבקרים
– באיזה אתרים אחרים הם השתמשו לפני שהגיעו למערכת
המשרד וספק המערכת עשויים להשתמש במידע שמתקבל מ-Google Analytics כדי לשמר ולשפר את המערכת. המידע שנאסף באמצעות Google Analytics אינו משולב עם מידע אישי מזהה, לרבות מידע רפואי.
מדיניות הפרטיות של Google:
– תנאי השירות: http://www.google.com/analytics/terms/us.html
– מדיניות פרטיות: https://policies.google.com/privacy
– מידע נוסף: http://www.google.com/policies/privacy/partners/
ביטול מעקב Google Analytics:
באפשרותך למנוע את השימוש במידע שלך על ידי Google Analytics על ידי הורדה והתקנה של: Google Analytics Opt-out Browser Add-on בכתובת: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/
ב. שירותי רימרקטינג
המשרד רשאי לעשות שימוש בשירותי שיווק מחדש ("רימרקטינג") על מנת להציג פרסומים רלוונטיים ומותאמים לגולשים שכבר ביקרו במערכת. באמצעות רימרקטינג עשויים משתמשים לצפות ב:
– מודעות טקסט ותמונה
– סרטונים וכלי מדיה נוספים
הפרסומות עשויות להופיע בפלטפורמות:
– Facebook ורשתות חברתיות אחרות
– Google Display Network (GDN)
– YouTube
– כלים אחרים
– Google AdWords ו-AdSense
ג. כלי ניתוח נוספים
המשרד וספק המערכת רשאים להיעזר בנותני שירותים נוספים המספקים ניתוחים סטטיסטיים אודות השימוש במערכת. המידע הנאסף הוא סטטיסטי ובלתי מזוהה במהותו, ונועד לצרכי ניתוח, מחקר ובקרה.
תקופת שמירת המידע
א. תקופות שמירה כלליות
– **מידע פעיל** – נשמר כל עוד התיק פעיל ולמשך התקופה הנדרשת על פי דין
– **מידע ארכיוני** – 7 שנים מסיום הטיפול בתיק, או כנדרש על פי כללי לשכת עורכי הדין
– **מידע שיווקי** – עד לביטול ההסכמה או 3 שנים מהפעילות האחרונה
– **לוגים טכניים** – 24 חודשים לצרכי אבטחה וניתוח
ב. גישה למסמכים לאחר סגירת תיק
שים לב הגישה שלך למסמכים ולמידע באמצעות המערכת מוגבלת אך ורק לתקופה בה התיק שלך בסטטוס "פעיל" במערכת. עם סיום התיק ו/או סגירתו במערכת מכל סיבה שהיא:
– תינתן לך האפשרות להוריד ולגשת למידע באמצעות המערכת למשך 72 שעות בלבד ממועד קבלת ההודעה על סגירת התיק
– לאחר מכן, על מנת לקבל מידע או מסמכים עליך לפנות בדרישה בהתאם לחוק ולכללי לשכת עורכי הדין, באמצעים המקובלים.
בעת שימוש במערכת על ידי ספק המערכת ו/או כלים אחרים של המשרד, המשרד ו/או ספק המערכת לא מתחייבים לשמור על המידע שהועלה, ו/או נשלח ו/או עובד ו/או הופק בכל דרך שהיא.
ג. מחיקה
כאשר אין למשרד מטרה עסקית לגיטימית מתמשכת לעבד את המידע האישי שלך:
– המשרד ימחק את רכיבי המידע בהם אין צורך או יהפוך אותם לאנונימיים
– אם המחיקה אינה אפשרית מיידית (לדוגמה, בגלל ארכיוני גיבוי), המידע יאוחסן באופן מאובטח ומבודד עד למחיקה
זכויות משתמשים לפי חוק הגנת הפרטיות
על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו.
אם בעל המאגר סירב למלא בקשה זו, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירוב של בעל מאגר מידע לאפשר עיון או על הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער לפני בית משפט השלום באופן ובדרך שנקבעו בתקנות.
יובהר, כי ההחלטה האם המשרד ו/או ספר המערכת מוגדרים כבעל ו/או מחזיק ו/או בעל שליטה במאגר נקבע בהתאם לתקנות והוראות החוק, ואין באמור במדיניות ו/או בתקנון בכדי להודות ו/או להכיל אי אילו מההגדרות הנ"ל רק באמצעות הגדרת במסמך זה.
זכויותיך המורחבות כוללות:
- זכות עיון – לעיין במידע האישי שלך המוחזק במאגר
- זכות תיקון – לבקש תיקון מידע שגוי או לא מעודכן
- זכות מחיקה- לבקש מחיקת מידע בנסיבות מסוימות
- זכות התנגדות- להתנגד לשימושים מסוימים במידע
- זכות הגבלת עיבוד- לבקש הגבלת השימוש במידע
- זכות לניוד מידע- לקבל את המידע בפורמט נפוץ
- זכות לביטול הסכמה- לבטל הסכמה שניתנה בעבר
- זכות להגיש תלונה- לרשות להגנת הפרטיות
מימוש זכויות
לצורך מימוש זכויותיך, ניתן לפנות:
– באמצעות המערכת – בחלק "הגדרות פרטיות"
– בדואר אלקטרוני – info@nrothlaw.co.il
– בטלפון – 03-7266672
– בדואר – רחוב תוצרת הארץ 3 פתח תקווהפ
מידע ילדים
המערכת אינה מיועדת לשימוש על ידי קטינים מתחת לגיל 16. במקרה של ניהול תביעה עבור קטין, הטיפול יתבצע באמצעות אפוטרופוס חוקי בלבד.
העברת מידע לחו"ל
במקרים מסוימים, מידע עשוי להיות מאוחסן או מעובד מחוץ לישראל: רק במדינות המספקות רמת הגנה נאותה, בכפוף להסכמי העברת מידע מתאימים, תוך יישום אמצעי הגנה נוספים
סייגים ושלילת אחריות
– המשרד וספק המערכת אינם אחראים למידע שנמסר ברשלנות או בזדון על ידי המשתמש
– אין באמצעי האבטחה כדי להבטיח חסינות מוחלטת מפני פריצות
– המשתמש אחראי לשמירה על סודיות פרטי הגישה שלו
שינויים במדיניות הפרטיות
מדיניות זו עשויה להתעדכן מעת לעת, הודעה על שינויים מהותיים תישלח למשתמשים, המשך השימוש במערכת לאחר העדכון מהווה הסכמה לשינויים
ממונה על הגנת הפרטיות (סעיף 17ב לחוק)
בהתאם לדרישות תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות:
ממונה הגנת הפרטיות:
– שם: עו"ד נתנאל רוט
– דוא"ל: netanel@nrothlaw.co.il
– טלפון: 03-7266672
תפקידי הממונה:
– פיקוח על יישום מדיניות זו
– טיפול בפניות ותלונות בנושא פרטיות
– ביצוע הערכות סיכוני פרטיות
– הדרכת עובדים בנושא הגנת פרטיות
– קשר עם רשות הגנת הפרטיות
בעלי תפקידים נוספים:
בעל המאגר:
– משרד עורכי דין נתנאל רוט, תוצרת הארץ 3, פתח תקווה – info@nrothlaw.co.il
מנהל המאגר:
– שם: נתנאל רוט
– תפקיד: מנהל תפעול
– דוא"ל: netanel@nrothlaw.co.il
ממונה אבטחת מידע:
– שם: משה קבע
– תפקיד: מנהל פיתוח
– דוא"ל: moshe@nrothlaw.co.il
יצירת קשר
לכל שאלה, הבהרה או בקשה בנושא פרטיות:
– דוא"ל: netanel@nrothlaw.co.il
– טלפון:03-7266672
– כתובת: תוצרת הארץ 3 פתח תקווה
– טופס מקוון: www.nrothlaw.co.il.co.il
שונות: קבלת התנאים
בשימושך במערכת אתה מאשר את תנאי מדיניות פרטיות זו. במידה ואינך מסכים לתנאי מדיניות זו או לתנאי שימוש אחרים, אינך רשאי להשתמש במערכת והנך מתבקש להימנע מהשימוש בה. המשך השימוש במערכת לאחר פרסום מדיניות זו יחשב כקבלת המדיניות באופן מלא.
הסכם מחייב: כל פעולה במערכת כפופה לאמור במסמך זה ולהסכמה אליו. כל המבצע פעולה במערכת מעיד על עצמו שקרא בעיון את מדיניות פרטיות זו וכי הוא מקבל על עצמו, ללא סייג ובאופן בלתי חוזר, את כל האמור בה. מדיניות זו מהווה הסכם לכל דבר ועניין בין המשרד למשתמשים במערכת.
העברת פעילות
אם המשרד יפעיל את המערכת במסגרת תאגיד אחר, או במקרה של מיזוג עם גוף אחר או מיזוג פעילות המערכת עם פעילותו של צד שלישי, המשרד יהיה רשאי להעביר לתאגיד כאמור את המידע האישי שנאגר אודותיך, ובלבד שתאגיד זה יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו.
הפרדת סעיפים
אם ייקבע בפסק דין או בהחלטה שיפוטית סופית וחלוטה כי אין תוקף לחלק כלשהו במדיניות זו, יהא בטל אותו חלק בלבד וכל שאר חלקי המדיניות יעמדו בתוקפם וימשיכו לחייב. יש ליתן למדיניות זו את הפרשנות והתחולה הרחבים ביותר על מנת לקיימה.
תאריך עדכון אחרון: אוגוסט 2025
מספר גרסה: 2.0
*מדיניות זו נכתבה בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, כולל תיקון 13 משנת 2024